Nakon što smo u martu ove godine (2020) u toku pandemije Covid-19 kroz facebook grupu MALI I SREDNJI BIZNISI BIH najavili da radimo na razvoju platforme za organizaciju i planiranje različitih tipova događaja, kako bi pomogli upravo te kategorije biznisa, sada je došlo vrijeme da vas obavijestimo da je platforma aktivno počela sa radom.
Važno je napomenuti da je bila dostupna samo preregistracijska forma za usluge, i da je u tom periodu registrovano više od 130 usluga, što je veoma značajan podatak koji govori da su mnogi zainteresovani za takav vid platforme i da je to ono što nedostaje na bh tržištu.
Svi koji su registrovali svoju uslugu, sada mogu urediti svoje profile, ispuniti informacije o svojim uslugama, dodati slike koje dodatno dočaravaju svoj biznis i tako omogučiti novim mušterijama da se bolje upoznaju sa uslugama koje nude.
Svi oni koji nude uslugu a nisu se još uvijek registrovali, to mogu učiniti u bilo kojem trenutku na ovom linku.
Svaka registrovana usluga će dobiti i vlastitu web stranicu što je odlična prilika da se dodatno uštedi na posebnoj izradi iste, zato se potrudite i ispuniti profil na što bolji način.
Također, sada je dostupan i planer za sve one koji žele da isplaniraju svoj događaj, a registraciju mogu izvršiti ovdje. Planer između ostalog nudi rezervaciju usluga, komunikaciju sa ponuđačima, organizaciju budžeta, gostiju, listu zadataka, vremenski okvir događaja, itd. Moguće je planiranje za različite tipove događaja poput vjenčanja, rođendana, seminara, radionica, konferencija, team building-a, umrežavanja, promocije proizvoda, matura, putovanja, porodičnih događaja i mnogih drugih.
Posjetite www.breezy.ba i napravite svoj račun ukoliko nudite uslugu za događaje ili jednostavno želite koristiti planer.